emailmarketing alt

E-mailmarketing,
echt in contact

Weet jij hoeveel moeite je moet doen om een nieuwe doelgroep te bereiken? Hoeveel tijd en geld dat kost? Als je dat afzet tegen de marges op je producten of diensten, begrijp je waarom e-mailmarketing een goed idee is. Want niks is makkelijker dan je bestaande klanten warm houden.

Bij e-mailmarketing draait het om de relatie met je klanten. Via een nieuwsbrief of mailing informeer je ze rechtstreeks en persoonlijk over wat er in jouw bedrijf speelt. Bijvoorbeeld over nieuwe producten, diensten, medewerkers en andere interessante ontwikkelingen. Het is een van de krachtigste, goedkoopste én meest effectieve marketingmiddelen die er bestaan.

Een nieuwsbrief levert vaak meer op dan advertenties.

Mandy van der Hooft

Projectmanager

Het mooie van e-mailmarketing is dat je heel exact kunt timen wie wanneer welke boodschap ontvangt. Dat geeft eindeloos veel mogelijkheden, bijvoorbeeld door in te spelen op de actualiteit. Met persoonlijke en relevante berichten hou je klanten betrokken bij je bedrijf. Dat ga je zeker terugzien in je omzetcijfers.

Bij Keistoer hebben we echt wel kaas gegeten van e-mailmarketing. Zowel van het maken van een nieuwsbrief of mailing als van het uitstippelen van een sterke strategie . Samen formuleren we de doelstellingen en bepalen we hoe je die kunt realiseren. Vervolgens zorgen we voor een solide fundament: een goed ingerichte database en een herkenbaar en gebruiksvriendelijke e-mailtemplate. Dat geeft je direct de wind in de zeilen.

Als je wilt, integreren we jouw e-mailmarketing module in het CMS van je website of webshop . Dat neemt je veel werk uit handen. Bijvoorbeeld omdat klanten na hun bestelling met een vast interval een review mail krijgen toegestuurd. Of omdat periodieke nieuwsupdates niet alleen gemaild, maar ook automatisch gepubliceerd worden. Je hoeft ze dus maar één keer te vullen.

intern overleg intern overleg
intern overleg alt

Meetbare resultaten

We werken voor e-mailmarketing met elke provider, maar de beste ervaring hebben we met Mailchimp. Via Mailchimp is het opstellen en versturen van nieuwsbrieven en e-mails namelijk appeltje-eitje.

Bovendien kun je via Mailchimp precies zien wat er gebeurt. Hoe vaak is de e-mail gelezen? Hoe vaak is er doorgeklikt naar de website? En hoe vaak heeft dit tot een opdracht geleid? Zo levert je nieuwsbrief een schat aan waardevolle informatie op waarmee je kunt bijsturen en optimaliseren. Je weet precies wat je investering waard is.

Ben jij klaar om jouw kansen te verzilveren met e-mailmarketing?

Bart van der Looij Bart van der Looij
development alt

Ga de strijd aan!

Om online succesvol zijn, moet je eerst de concurrentie verslaan. Keistoer staat aan je zijde met een krachtige online strategie, uitgewerkt in diverse marketing tools zoals SEO, SEA en social media.