Bronneberg alt

De kern
van het bedrijf

Bronneberg Bronneberg

Bronneberg

Bronneberg levert wereldwijd totaaloplossingen voor de recycling industrie. Het is een echt familiebedrijf. Hun specialisme: machines ontwikkelen, produceren en verkopen voor de recycling van schroot, metaal, auto’s, kabels en karton. Waar ze minder goed in waren: het overtuigend neerzetten van hun eigen merk. Daarvoor klopten ze aan bij Keistoer.

Bronneberg had behoefte aan een duidelijke, herkenbare lijn in alle interne en externe uitingen. Daarnaast moest de website meer gaan bijdragen aan de business. Dat wil zeggen: snel de juiste informatie te ontsluiten en meer kwalitatieve contactaanvragen genereren.

Door professionele begeleiding en samenwerking zijn wij tot de kern van ons bedrijf gekomen.

Michiel Jegerings

Bronneberg

Michiel Jegerings - Bronneberg Michiel Jegerings - Bronneberg
Bronneberg Bronneberg

Samen met de familie Bronneberg gingen we op zoek naar dat wat hen uniek maakt. We begonnen met een cardsorting-sessie en uitgebreide brainstorm. De hele familie plus alle belangrijke sleutelfiguren binnen het bedrijf namen hieraan deel.

Zo kwamen we tot de kern van het bedrijf : het ware Bronneberg familiegevoel.

Bronneberg Bronneberg
Bronneberg Bronneberg

Op basis van de gevonden kernwaarden stelden we een brandstory op. Dit merkverhaal geeft inzicht in het hoe, wat en waarom van een bedrijf. Zo blijft de brandstory energie en richting geven aan een merk. Niet alleen qua design en communicatie maar ook bij bijvoorbeeld beleidskeuzes.

In de brandstory van Bronneberg staat het familiewapen centraal: symbool voor de kracht, kwaliteit en familieband binnen het bedrijf. Het wapen kan worden gezien als een keurmerk op machines en diensten. Door het ook echt op deze manier te gebruiken, wordt het merkverhaal van Bronneberg zichtbaar en tastbaar: een natuurlijke ingang voor een goed gesprek.

Zo worden identiteit, uitstraling en daarmee de marktpositie van Bronneberg enorm versterkt.

Bronneberg Bronneberg
Bronneberg alt
Bennie Vialle - Keistoer Bennie Vialle - Keistoer
Door samen op een unieke manier eigen te zijn, creëren we één grote familie!

Bennie Vialle

Designer

Zowel intern als extern heeft Bronneberg een passende en herkenbare uitstraling gekregen. Het familiewapen prijkt inmiddels op de muur van de grote spreekkamer én – zo wordt verteld – op het lichaam van een trouwe medewerker. Zelfs de klant wordt uiteindelijk ambassadeur van het ware Bronnenberggevoel.

De nieuwe website is volledig afgestemd op de eindgebruiker ( usability ) en in negen talen beschikbaar. In de backend zijn diverse slimme toepassingen verwerkt die het beheer vereenvoudigen en bovendien leads genereren. Zoals een uitgebreide producten/occasion- en oplossingenmodule. En het automatisch genereren van een ‘mini-productbrochure’ op basis van content op de website.

Keistoer is erin geslaagd Bronneberg zowel in marketing- als in commercieel opzicht nog meer wind in de zeilen te geven.

Bronneberg Bronneberg

Krachtig

Uniek

Vertrouwd

Bronneberg Bronneberg
Bronneberg Bronneberg
Meer informatie? alt

Interne kracht
voor betere business

Kennis over je eigen merk geeft inzicht in je grootste commerciële krachten. Keistoer helpt je jouw verhaal op papier te zetten en langs deze lijn je bedrijf verder te ontwikkelen. Ook benieuwd naar de mogelijkheden?